Singelsajter...ett gissel?

Hmm har funderat ett bra tag hur det kommer sig att jag är singel...mina vänner säger att jag bara inte träffat rätt snubbe än, frågan är det är så att det bara är ord från partiska stöttande vänner, eller om det faktiskt är sant?!

Är nog medlem i ca 4 olika singelsajter, och vad har det lett till? En blinddejt från helvetet (don't even make me go there!) samt ett 6mån långt föhållande med en manupulativ idiot som satt mig i skiten i tre år framåt.
Har ju avsagt mig män numera,
trots detta blev jag medlem i ännu en singelsajt igår, denna är dock konstruerad efter vetenskapliga tester osv, så man fick börja med att verkligen rannsaka sig själv och frågorna var vettiga och djupgående...och resultaten och analysen av dessa svar stämde klockrent in på mig som person, dock visar det sig att jag egentligen är en ganska positiv person (who would have thought?)
Haken med denna sida är att för att kunna ta kontakt med andra medlemar så måste man vara premium medlem (kostar as) så där föll ju hela grejjen *suck*


Så enligt dessa tester så har jag en riktigt trevligt personlighet :) såå det kan ju inte vara den det är fel på när det komer till killarna.

Då kommer problem 2, betyder utseende så mycket? Eller ja klart det betyder en del..men vilken del? Ögonen? Munnen? eller sitter skönheten i antal kilon?

Enligt flera undersökningar så faller folk oftast för ögonen...hur ska jag då tolka detta? Innebär detta att jag har livlösa och fula ögon?

Visst jag är ingen skönhet..att påstå¨nått annat skulle vara en lögn...men jag ser inte ut som ett troll i alla fall! (jag ber om ursäkt men jag har sett folk som är fulare än jag som har hittat en partner) Visst jag har några kilon övervikt men det kan väl inte vara det enda som folk stirrar sig blinda på?

Jag har några delar av min kropp som jag faktiskt gillar:
1. Munnen- mycket kyssvänlig
2. Armarna- kan kramas länge,besitter en viss styrka
3. Brösten- visst dom är lite för stora, men är ganska snygga i rätt tröja
4. Håret- snygg färg och lite lockigt
5. Rumpan- mycket klämvänlig

Så dessa delar är väl dom jag försöker rikta mina tankar på när jag är lite deppig..men det är inte så att jag ställer mig framför en spegel och säger "Gud va snygg jag är" för jag tycker inte om att ljuga för mig själv, däremot kan jag säga till mig själv att "rumpan ser bra ut i dom här jeansen" eller "fan va bra jag är på XXX" ,men jag skulle ju aldrig säga dessa saker högt naturligtvis..man får ju vara lite ödmjuk och svensk ;)

Veckans insikt: "man tror man är stresstålig..... tills man ska flytta"


Kommentarer
Postat av: Anonymous

Det verkar inte finnas några singelsajter som inte kostar skjortan så fort man ska göra något...

2007-06-18 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback