Gotland,uppsats och chatter

För alla insatta kan jag säga att det inte lär hända något mellan mig och grannen..han är upptagen :P jaja skit the same som mamma säger *S*

Längtar verkligen till Gotland och kompisarna..behöver mig rejäla fikor så jag står mig ett tag, dessutom ska det bli kul att träffa Bitcharna (delar av dem),porris,H och B faktiskt :)
Självklart beror en del av denna längtan på att jag vill komma härifrån ett tag..känner att jag behöver det, blir snart galen på att inte ha några kompisar här och en viss bitch har inte svarat på mitt sms som jag skickade för nån vecka sen typ.
Har i alla fall tröstat mig med att shoppa lite :) men sen så kommer moralpredikningarna tätt "du slösar väl inte bort alla pengar","hoppas du sparar lite till hyran" osv...
VILL HÄRIFRÅN!!!

Uppsatsen är typ färdig..ringde en viss GustaF idag hehe , jag frågade om han tänkt att vara ledig länge "nja jag kommer tillbaka den sista januari..var det nått särskilt du tyckte jag skulle göra?"..svarade han då...ehh pucko kolla mailen och läs typ. så han skulle läsa den i helgen sa han. Yey!

Så snart blir Visby osäkert igen!! My Gals n' Pals :D:D:D

Känner att jag hoppar en del i konversationerna nu men det får ni ta om ni är intresserade :P

Har hängt en del på spraychatten och snackat med folk...och vilka människor det finns!
Tror killar på allvar att jag helt fritt och ledigt ska berätta för dem vad jag gillar i sängen, vad jag har för underklädesstorlek osv?? Helt sjukt!
Jag lever efter det mottot att jag bara säger saker på en chatt som jag skulle kunna säga till personen öga mot öga..men det verkar inte dessa killar göra..skulle vilja se dem gå fram till en främmande tjej på stan och fråga samma sak *S* (kommer nog inte hända..men det skulle vara kul att se)

Har i alla fall stött på en trevlig snubbe (Johan heter han..som alla andra *S*) på chatten och vi snackar nu via msn (än så länge) och han bor i sthlm (inga fler distanssnubbar för min del). Så vi får se vad som händer!
ps. Almighty bitch..han gillar tecknat också ;)

jaha nu hade inte jag mer på mitt stora hjärta

kram och pöss på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Lindy

Tycker du låter lika flummig som jag, verkar som om att psyka sig på sin omgivning har samma effekt som stress ;) Ja jag hoppas vi snart får reda på när du kan komma över...FIKA FIKA FIKA

2006-08-30 @ 12:34:13
Postat av: Kornelia

Eh....Om duycker killar som vill veta vem du är är underliga...Tycker du då inte att du själv är underlig som ljugit om vem du är?????????????????? bara en undran...Ska ni skaffa barn nu, du och din lille kille? Fast du kanske redan har barn? Du hade ju såna VÄRKAR! (eh...höm)

2007-04-11 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback