Yey..ny granne!

Nu börjar det ta sig som mordbrännaren sa! Häromdagen flyttade våran nya granne in.
Fakta:
namn: Enrique
ålder: 26
yrke: väktare
utseende: dreggelfaktor
umgänge: även dessa är yummie
bil: ja..en renault
gillar: musik antagligen med tanke på högtalarnas storlek
Övrig: talar spanska eller nått liknande språk
civilstatus: okänd men det finns ingen ring på fingret

Han verkar mycket lovande faktiskt... och tänk vad mycket man kan få ut om en person genom att bara titta ut genom fönstret (samt lite skvaller från mamma).
Vi får väl se hur detta artar sig..om inte annat har han säkert massor av polare ;)
Så de senaste dagarna har mycket stått i att kolla ut genom fönstrena diskret..eller jag tittar diskret..syrran glor!

I övrigt då? Jo syrrans polare tycker att jag är grym (jo det är faktiskt ett komplimang på tonårsspråk). Och jag har fått adoptera en lillasyster..syrrans polare Marcella.

Annars händer det inte mycket...eller jo en viss karlskronabo ber mig att tänka över att bli tillsammans med honom igen eller i alla fall försöka. Jag sa att jag ska fundera på det...


MEN ta det lugnt mina vänner...(almighty bitch jag vet att du precis fick en mindre hjärtattack av ovanstående mening)..jag har inte talat om hur länge jag ska fundera ;) sug på den ni!

nej ska återgå till min favoritsyssla den senaste veckan....Friidrotts EM


Kommentarer
Postat av: Lindy

Jo du, du skrämdes lite...men men, jag har högre tankar om dej än så..
Du får väl smygfota honom nån dag (Enrique alltså)så man får se hur mycket dreggelfaktor det egentligen är.

2006-08-10 @ 13:50:25
Postat av: Skoje

Ujujuj... dräggel dräggel...

2006-08-10 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback