Fan Fan Fan...damn you!

Jahapp nu kommer älsklingen inte hem nästa vecka i alla fall :(
Hans jävla chefer ändrade resrutten så de inte ska till curaco (stavning),utan till europa vilket kommer ta 10-12 dagar. Har jag tur så kommer han hem runt den 15:e, är fruktansvärt arg på hans chefer som ljugit och sagt att de inte hinner flyga in någon ersättare (fast de faktiskt hinner).
Jag som tycker att jag väntat tillräckligt länge!

Dessutom har jag blivit förkyld ...blääää,kunde jag inte blivit det när jag jobbade istället när jag ville vara sjuk.

Imorgon blir det i alla fall fika! :D och lite shopping dessutom,måste ha ett par byxor och en tröja!

nu ska jag dega i soffan

hare

Kommentarer
Postat av: Lindy

Hallau!
fan va taskigt, den därna chefen ligger pyrt till hos dig det hör jag det. Du får ta ett extra tröstfika med mig in nästa vecka så kan vi svära över chefen och dricka kaffe samtidigt, det är en win win situation (efter omständigheterna..). Vi hörs :)

2006-12-01 @ 12:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback