Tiden går sååå långsamt!

Så passerar ännu en månadsdag utan någon partner :(
Idag har vi varit tillsammans i 3 månader och jag hade hoppats att vi kunnat fira den tillsammans..men näedå ironiguden ville annat minsann! (bastard)
Men söndag är det senaste budet..det är ju tur att dom har vackert väder över atlanten just nu då..NOT!
Näe för just nu är det sånt skitväder att båten går långsammare..det känns nästan som att den står still för mig faktiskt!

Vad händer annars då? Tja inte mycket..inställd ventilering=ingen gotlandsresa,
besök på soc och ams imorgon, julmarknad utan snö=skittrist och en sjuk farsa..livet är bra härligt eller hur? :P

Jag ser verkligen fram emot nästa vecka med förhoppningsvis bullbak,göra julgodis,köpa julpynt m.m.

Har handlat färdigt alla julklappar i alla fall...så skönt att vara klar med det..tyvärr blev det ju lite dyrare än jag hade tänkt mig,men det är ju såå roligt att köpa grejer till folk.
Hmm kom på att jag inte har köpt något till Almighty än..men det är svårt att komma på något just nu, tja det finns fortfarande tid till det :)

Det händer inte så mycket mer än så..går bara härhemma och väntar och väntar..är less på att vänta, vänta suger! :P

hoppas ni har det trivsamt i stugorna i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback