Blogghysteri!

Jahapp det är väl dax att man hänger på denna bloggtrend nu då..ja jag vet att jag är lite efter, men å andra sidan är jag ganska stolt över att vara lite anti mot alla trender som finns :P

Till exempel skulle jag aldrig i mitt liv bära rosa..(herregud det som är bara sååå inne nu-jaha så vem bryr sig).


Kan ju tala om att jag bor på gotland... och ja vi har faktiskt ett liv på vintern! Nästa gång nån kommer fråga mig den frågan kommer jag antingen säga..tja antagligen samma som du, eller säga att vi sitter och knypplar i våra små stugor och sedan lura på våra konstverk på alla dumma turister på sommaren (och dessutom ta överpris för dessa genuina gotländska konstverk).

Har pluggat i 5 år på Högskolan här på ön och börjar äntligen bli färdig..eller tja i alla fall med min ena examen..den andra får jag ta när jag har tid och råd. Men den jag håller på med nu är i alla fall Osteologi (nej det handlar inte om franska,tyska eller danska ostar) det handlar om läran om ben! Man sitter i ett laboratorium att går igenom arkeologisk benmaterial för att se hur gamla individerna var,kön,kroppslängd, eventuella sjukdomar osv. Skitkul är det i vilket fall som helst!


Om 1 månad ca så bär flyttlasset av till den kungliga huvudstaden där jag kommer bo hos mina föräldrar på en bäddsoffa tills jag hittar en egen lägenhet och förhoppningsvis ett jobb...please give me any job at all! Så min sommar kommer bestå av att försöka leva med andra människor i samma hus,dela toalett..och detta efter att ha bott själv i 5år *suck*

Dessutom kommer detta innebära att jag måste lämna alla mina vänner *gråter*..mina fina bitchar,porris,B,H m.fl


Tja men det måste finnas nått ljus i tunneln tycker man ju fast man vet ju aldrig..kan ju tillägga att mitt liv är styrt av ironiguden. För er som inte vet det är ironiguden en man (ingen kvinna kan vara så elak) som sitter antingen i himlen eller i helvetet (har inte rett ut detta än) och ser till att allt går åt helvete för en, t.ex köfenomenet (kön bredvid går alltid fortare),du skrotar till bil och dan efter ringer nån och vill köpa den...typ sånna saker är hans verk!

Ikväll bär det av på fest..ska bli kul att festa med kökspiraterna :D


    






Jag

Kommentarer
Postat av: TYSON

du e så söööööööööt
jag skulle vilja smaka lite!!!!!

2006-08-21 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback