Världens snurrigaste helg!

Ja var fasiken ska man börja ?

Fredag:
Köksfest..oj oj oj va alkohol det blev den helgen !
Pratade ut med B i två timmar...nix det blir inget med honom *gråt* även fast jag kanske haft det på känn så sa jag det till honom att det hade varit trevligt om han hade kunnat tala om det själv..och det höll han ju med om. Sen satt vi och snackade om allt möjligt som sagt. Sen blev det kåren bara han och jag (asdåligt punkband så öronproppar behövdes) och innan han gick fick jag en liten puss. Tappade bort plånboken ett tag och upptäckte dan efter att nån snott mina pengar *morr*

Lördag:
BAKIS..med stort B! Besökte ulrik flera gånger under natten och morgonen..man ska inte dricka vin det är farligt!
Efter ett par försök att ta sig ur sängen så lyckades jag runt kl 14..sen slöa en del tills jag skulle hem till Almighty Bitch som fyllde 25 ...Grattis gumman!
Först var det fördrink (ingen lust att dricka alkohol men vad gör man itne för sina vänner) och ostbricka med diverse tillbehör, efter det var det 7 sorters kakor *mätt* med kaffe och dessutom tårta!
Sen kom alkoholen fram..kan tillägga att jag inte drack speciellt mycket den kvällen :P och eftersom porris var där så åkte naturligtvis dansmattan fram *S* satan va jobbigt det är att dansa när man är bakis ;)
Efter detta så beställde vi taxi och drog ner till kåren där det var i princip folktomt men vi tog en varsin drink och satt och snackade tills vi höll på att somna allihop. Somnade gott den natten:)

Söndag:
Verkligheten slog till på jobbet! Var gråtfärdig hela dan, hade ångest och depression.
B var trött och var därför mer asocial än vanligt så jag började tro att han var sur på mig för i fredags men så var det tydligen inte..tur det! Däremot hade han tydligen pratat med M när han kom för att hämta alkoholen på lördagen och sagt att han och jag hade pratat ut..varför berättar han detta för M??? Visst jag fick reda på att han kände sig dum över att inte ha sagt något tidigare men ändå! Trodde det var ett privat samtal liksom..fick reda på saker han aldrig sagt till någon innan.
Men i alla fall så visst har jag haft på känn hur han har kännt men nu när jag har fått det ur hans egen mun så rasade allt när jag såg honom idag...och jag insåg att jag aldrig kommer att få honom :( och det gör ont kan jag säga för jag gillar honom så otroligt mycket!
Som om inte det vore nog så fick jag ångest över att jag ska flytta...jag vill verkligen inte..det är här jag har alla mina vänner..i sthlm har jag inga och det känns förjävligt. Satt och snackade ut med M om detta och han kände det likadant...vi undrade vad vi har gjort för att förtjäna detta..livet kan ju inte bli värre..och inte bättre heller tydligen...vi kom fram till att vi antagligen varit mördare i vårat förra liv= Bad Kharma!
Så just idag har livet sugit fett och jag vill bara lägga mig ner och gråta ordentligt över B-förlusten.
M och jag har varit ovanligt snälla mot varandra idag och det känns skönt att ha någon som förstår hur man känner det..och man slipper vara så stark hela tiden som person som man ibland kan känna med andra människor.
Jag och H kom fram till i lördags att det känns jävligt lökigt att vara avundsjuk på sin bästa kompis..en av de värsta känslorna som finns tror jag..man känner sig så missunnsam fast man egentligen inte är det :/ jaja flummigt värre men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Har på känn att nästa vecka inte kommer bli bättre..fast M och jaghar sagt att vi ska gå på Peter Wahlbeck på fredag..kanske man får skratta ltie i alla fall :p

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback