24 bast och ändå inte världshärskare?

Japp idag är det födelsedag..och borde egentligen firat den nånannanstans men världen är emot mig och ser därför till att soc inte betalar ut mina pengar i tid :( dessutom ser DestinationGotland till att det inte går en båtjävel imorgon till ön förrän kl 20 :o så därför måste jag lägga ut svindyra pengar på att flyga till kalkatraz....hoppas vid gud att
1. mina pengar kommer idag
2. det finns flygbiljetter kvar

i övrigt så är det en rätt så tråkig dag...Älsklingen kommer inte ha täckning till sin mobil på hela dagen *suckar* , har suttit framför datorn i alladeles för många timmar, fryser om fötterna för att mamma inte har tvättat mina tofflor än,posten har inte kommit än .m.m.

Näj ja ä int' bitter!

Men 24 år är det säkert att jag är numera! Men men inte är livet bättre för det egentligen:

Har inget jobb
Inget socialt liv----- än
En pojkvän som är på andra sidan atlanten
ingen egen lägenhet

är det nått som inte suger???

Nä just det!

Näe ska gå och kolla efter brevbäraren nu för att kunna kasta sten på honom när han väl behagar att dyka upp *mohahahaha*

Kommentarer
Postat av: Lindy

Grattis igen bitchen! Klart att det inte bara suger, hallå du ska ju över hit och fika tills kaffet sprutar genom öronen (eller nja, det låter som ett fruktansvärt slöseri...). Och kom ihåg dessa visdomsord från vår vän Oscar Wilde när folk envisas med att sjunga "Ha den äran..":

"Musikaliska människor är märkligt oresonabla. De vill alltid att man ska vara fullständigt stum just då man önskar att man var totalt döv".

2006-10-06 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback