Gotland wohoo!

Är äntligen på gotland..ja det tog ett tag men nu så sitter jag i bitchens lägenhet finally!

Har dock inte enbart goda nyheter (som vanligt), var iväg och snackade med läraren idag (och fikade lite of course) och det visar sig att det inte är upp till honom i alla fall om jag får opponera eller inte (kunde han inte sagt det från början?) och dessutom får jag möta den andra läraren själv på onsdag utan något stöd från andra alls *buhu*, så det verkar inte som att jag kommer få min opponering fast jag tagit mig till gotland för svindyra pengar *morr*

I lördags tog jag,H och almighty bitch en storfika på ringduvan (snacka om att man saknat det stället en del) och så småningom dök även den andra bitchen upp..efter detta drog vi oss ner till en loppis och en väldigt liten marknad :S
Kvällen blev dock väldigt bra..vi började med lite drinkar och worms-spel innan vi drog oss iväg till en indisk restaurang och sedan ner till rindi...där jag träffade B och en del andra som jag inte pratat med på länge..riktigt roligt.
Framåt småtimmarna dök även porris upp och livade upp stämningen *S* och jag fick även en present..en bok där titeln innehöll ett ord som börjar på S och slutar på X..gissa vad? ;)
Men det var väldigt trevligt att se henne igen...love u babe ;)

Nu börjar berättelsen om den konstiga delen av kvällen..have fun reading :P
När jag och bitchen skulle hämta ut våra jackor stod där en blek Alice Cooper-wannabe men svartmålade ögon och hela kitet och hade fått för sig att dela ut jackorna...och detta samtal utspelade sig mellan honom och mig:

Han: Tycker du om fjolliga killar? För jag har t.o.m läppstift
Jag: Näe
Han: Kan inte vi gå ut nångång?
Jag: Nej skulle inte tro det

Jag går iväg mot kompisarna som väntar när jag vinkar till sig mig igen
Han: kan inte jag få ditt nummer i alla fall?
Jag: Näe tror inte min pojkvän skulle uppskatta det *S*
Han: Haha kanske nånannangång då?!
Jag smått ironisk: Mm visst vi säger så..eller inte
Sedan kunde jag lugnt gå därifrån.

Tyvärr blev det ju värre när jag och bitcharna skulle åka hem i taxin *suck*
Bitcharna hoppar så klart in i baksätet av taxin varpå taxichaffören frågar om det inte är någon som vågar sitta bredvid honom, detta gör att  jag måste sitta fram bredvid chaffören.
I bilen spelar hårdrocksmusik och jag och bitchen börjar snacka musik..varpå jag utbrister att hennes och min musiksmak inte är riktigt kompatibla.
Taxichaffören säger då sliskigt till mig att "oj vilja stora ord du kan", först blir jag smått ställd och tänkte säga nått om 5 års högskoleutbildning men nöjde mig med att helt enkelt svara att jag har en ordbok hemma.
Svaret jag får då är inte helt vad jag hade väntat mig för han frågar då om jag brukar ligga och läsa den på kvällarna. Hmm weird tänkte jag och hörde att de två bitcharna därbak flinade för sig själva..eller ja jag kände det på mig snarare.
Men jag svarade honom helt enkelt att jodå det läser man ju som skönlitteratur innan man ska sova.
Meningen som kommer från chaffören sen måste nog vara bland det sliskigaste jag har hört från en taxichafför någonsin:
"aha så är det på grund av brist på något annat?"...fort som fan säger jag NEJ absolut inte!
Min tanke var i den stunden att "fan biljävel åk fortare"..och att samtidigt höra bitcharna fnissa i baksätet hjälpte ju inte heller.
Bitchen påpekade sen att det är inte varje dag du har en medelålders gubbe med mustasch som stöter på dig..hehehe *ryyyys*

Så det var ju en spännade lördag :S

Söndagen var lite bättre..gick och fikade på rindi och inspekterade hur köket skötte sig..såg riktigt bra ut och sen så fick man ju snacka med alla gamla bekanta :) Kvällen blev rätt seg.

Idag (måndag) har jag shoppat för egentligen alldeles för mycket pengar..men men det är sånt som händer och jag måste ju faktiskt ha en magisterring..det bara är så!

Idag var nog också sista dagen som jag hade chansen att prata med älsklingen innan han blir utan täckning i 3 veckor *suck* får faktiskt lite ångest över att inte få höra hans röst på så lång tid. Men mail skickas i alla fall varje dag :)
Love u darling!

Dessutom har puckade jag tagit med mig fel laddare hemifrån..så jag har ingen chans att ladda min mobil medans jag är här och mobilen typ dog idag (så kan det gå).

Nee nu ska jag snart gå och käka äppelpaj...så bye bye :D

Kommentarer
Postat av: Allmighty bitch

Mwahahahahahaha!!!

2006-10-09 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback