Har en praktikplats!

Naturhistoriska riksmuseet..here I come, eller på torsdag i alla fall. Då ska vi ha möte om när jag ska börja..arbetstider osv. Ska bli rätt kul, men jag var ganska skräckslagen när jag fick platsen eftersom de sa att jag kan sitta och bedöma lite ben som dom inte har analyserat än. Mäh vaddå jag kan ju inget om flodhästar och sånna djur...jag är humanosteolog för tusan!

Men men det ska nog gå bra..jag lär ju inte göra samma misstag som Gustav gjorde i början av sin karriär *S*

Annars händer det inte mycket här, saknar A väldigt mycket och vill att han ska komma hem snart.
Har så smått börjat planera för en eventuell gotlandsvistelse runt den 15:e dec..med opponering och hela kittet, antagligen följer A med också..han sa att han ville det i alla fall och tyckte det skulle bli skitkul. Ser fram emot det jag med..så han får se hur jag har bott, träffa mina kompisar m.m. Sen att det är kring jultider skadar ju inte..visby är mysigt på vintern.
Har kollat upp lite hotell i alla fall, så vi får se :D

Syrran lagar kroppkakor idag..hehe får väl se hur dom smakar sen :P

More updates later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback