Home again to the real world..wohoo..eller inte

tja så efter måndagen på gotland hände det inte mycket..det fikades även flera gånger på tisdagen..och tyvärr även shoppades (ja vaddå jag behövde faktiskt en ny laddare :P), på onsdagen sen fikades det igen med porris..i tre timmar so what *flinar*
Var även på handledning i 1 timme..det gav lite men inte mer än det brukar..dock var det mindre anmärkningar än annars vilket gör att man ser ljuset i tunneln. Känns konstigt dock när tre lärare kollat igenom samma uppsats..lämnat olika kommentarer men att den som ska ge feedback inte vet vad de andra menat och struntar därför resolut i dem.

Torsdagen kom och jag skulle åka hem..så far so good..satt och fikade ett tag innan jag begav mig till hamnen. Även båtresan var trevlig utan några distraktioner, hann t.o.m pendeln som stod inne på stationen (vilket aldrig händer annars) så jag behövde inte vänta i 1 timme i nynäs..låter det lite för bra??? Jodå det är det också för i västerhaninge hann ironiguden ifatt mig och såg till så att man var tvungen att byta pendel där (fråga mig inte varför) så det blev lite försenat. Annars gick resan helt ok :)

Igår var vi in till stan för att kolla in skattkammaren på slottet..inte mycket att se så vad ni än gör så betala inte de 90:- de tar för att gå in :P
Kollade in myntmuseet också medans vi var igång.
Fikade..åkte hem.

övriga dagar har det inte hänt mycket..suttit och filat på uppsatsen,sökt jobb och praktikplatser..dvs varit duktig :)
Älsklingen ringde igår från satellittelefonen på fartyget för det var våran 1mån dag :) var så skönt att höra hans röst igen :D

Tja idag har jag inte ens visat näsan utanför dörren (förutom rökpauser). Imorgon ska jag in till soc och lämna ansökan..blää

jaja
hare gött i kylan..och almighty bitch-om du ska ut.sätt på dig vantarna och försök att inte tappa bort dom ;)

Kommentarer
Postat av: Lindy

Jo snart är det dags att shoppa vantar igen ;)
Förresten vadå inte hände mycket??..Fika är väl ultimata höjdpunkter som inte får förringas...oj vilka stora ord jag använder, kan du dem redan eller behöver du läsa ordboken (mwhahahahaha!).

2006-10-15 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback