Bajs-Bajsigare-Bajsigast-Soc

Jahapp...dom är ute efter mig..JAG VISSTE DET! Alltid är det nått krångel med de jävlarna *suckar tungt*
Skickade in min socansökan för nån vecka sen för att jag ville vara ute i god tid..och vad får man för det??? Inte ett skvatt!
Istället får jag veta att jag fått en ny handläggare..och denna ville ha andra handlingar än den förra,så det måste jag ta tag i fort, som gör att mina pengar blir försenade..och jag som hade lovat älsklingen att bjuda på mat (och jävlar vad jag fick truga för det) på fredag när han kommer hit.
Allt bara hopar sig

och som om detta inte vore nog......

Ams vill skicka ut mig på 2 månaders PRAKTIK...ni vet..obetalt arbete :P
borde egentligen ha sökt massor med sånna arbeten de senaste veckorna..men av nån konstig anledning har mitt huvud varit nån helt annan stans ;)

Just nu känner jag bara en stor hopplöshet och hoppas på att jag får mina pengar fort så jag kan åka till gotland..behöver skingra tankarna över massor med fika!!

Min älskade A kommer börja jobba nästa vecka..vara borta i 2 månader *ledsen*..och på andra sidan atlanten också :( Kommer sakna honom så mycket!

Som tur var så kommer han och hälsar på snart i alla fall :D Uj va vi ska kramas då :)

Nää man får väl ta tag lite i sitt liv nu :P

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback