Han med stort H ;)

För en liten uppdatering (era nyfikna jävlar ;) )

Så denna Anders som jag nämt förut har gått något längre och faktiskt pratat i telefon i lite mer än 13 timmar på två dagar...han är hur mysig som helst och snäll, och och jag han är helt enkelt underbar :D

Vi har lika humor (ja det innebär att även ni tjejer kommer gilla honom eftersom han har lika sjuk humor som oss), gillar samma typ av film m.m.

De mer detaljerade sakerna tar vi senare vid en låååång fika ;)


kram på er mina vänner för imorgon drar jag till den otroligt söte pojken :)

Kommentarer
Postat av: Kotten

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg! :)

2006-09-13 @ 13:34:42
Postat av: Anonym

Ah ha...hur söt då? Do tell alla the details när du kommer tillbax : )

2006-09-13 @ 16:24:32
Postat av: Skoje

Fan va kul! Lycka till tjejen!

2006-09-14 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback