Ibland är livet bra härligt..eller hur?!

Är hemma nu efter en underbar helg :)...kan inte sluta le:D:D:D:D:D:D:D

A är allt jag kan tänka på...nästan. De enda gångerna jag inte gör det är när verkligheten slår till och jag är tvungen att göra nått vettigt..typ gå på ams-möten :P bläää!

Kommer att få träffa min älskling igen imorgon..fatta att man längtar *suckar*
Som det ser ut nu så blir det ingen gotlandsresa förrän nästa vecka..vilket gör att denna helgen kommer ännu en gång att vigas åt min käraste.

Trippar runt på rosa moln hela tiden och kan inte sluta leeeee :):):)
Det är som folk säger..."du förtjänar detta", men att jag skulle få träffa någon så underbar som han trodde jag absolut inte!

Jaja maten väntar.

(vet att jag har lite mindre spännande läsning numera..men va fan det får ni ta..alla nykära är fåniga..jag blir snart normal igen..kanske ;)

A  I love u !

Kommentarer
Postat av: A

Älskar dig med Malin :)

2006-09-19 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback