Pojkar..pojkar, Can't live with u, can't live without u *suck*

Ännu en vända i chatternas värld har lett till en massa msn-kontakter varav de flesta la av att snacka efter 5 minuter :P
Men det har dykt upp 2 trevliga killar i alla fall :D

1 av dem skrev jag om i förra inlägget..MEN han har inte hört av sig på flera dagar även om han hela tiden påstår att han vill snacka med mig. Han säger att han har problem med msn..vilket iofs inte är ovanligt...Men lyssna på detta: Efter vi snackade på chatten sist..har han tagit bort sin profil..kan nån förklara detta?? jag kan alltså inte se om han är inne eller inte om inte han tar kontakt med mig..för antingen har han blockat mig eller bytt nick utan att tala om det för mig :o


den andra killen bor lite längre bort..Oxelösund..heter anders..är 183cm lång och har stora händer ;)

han är verkligen supertrevlig..och är väldigt mån om att inte vilja såra mig med dumma frågor osv..alltså tvärtom mot alla andra andra idioter. Så honom tycker jag om :) Vi har snackat om lite allt möjligt...dessutom gillar han att kolla på family guy hahaha, sen gillar vi typ samma musik :)

Men jag vill inte förhasta mig med något för jag vill inte förstöra något. Vi får väl se..har ju bara snackat med honom i två dagar..men han tycker jag är söt i alla fall *S*


Längtar just nu till gotland och ut ur detta huset *gaaaaaah*



Kommentarer
Postat av: Lindy

FIKA!!! Ehm..ja det var väl det jag ville säga..

2006-09-04 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback