Lite händer men vad gör det.....

I måndags fick vi reda på att A åker iväg på jobb i slutet på veckan pga att aset som jobbar där nu typ har hemlängtan så A får vara ledig mindre än han ska *jävla skit*
Å andra sidan har han sagt att han ska vara ute kortare denna gången..max 8 veckor..men han är inte glad över hur de hanterar personalen och det är inte jag heller!
Så nu får man pendla lite fram och tillbaka från sthlm undertiden han är borta så jag har någonstans att sova när jag jobbar. :)

Något roligt då... i tisdags bokade vi en resa till tunisien :D supertrevligt, åker den 8:e juni..wohoo!
Vi ska bo på ett hotell som heter HOURIA PALACE och ligger i Sousse, vi åker med:
http://www.detur.se/

Mer då? Tja när A kommer hem så ska jag flytta hit på riktigt :), har ju i princip bott här konstant sen han kom hem sist, så då tyckte han att jag lika gärna kunde flytta in permanent :) Ska bli trevligt.
Sen letar vi efter någon lägenhet i nyköping så vi slipper bo ute i obygden *S*

Annars händer det inte så mycket

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tunisien wohoo!!

2007-02-21 @ 18:41:21
Postat av: El Chombo

Tunisien låter ju precis hur fint som helst!
Hoppas att ni får det riktigt trevligt! :)

2007-02-22 @ 19:39:06
Postat av: Nursultan Tuliakbay

Jag önskar dig en riktigt trevlig resa! :)

2007-02-22 @ 19:39:42
Postat av: Papa Yankee Sierra

Du är världens snällaste och sötaste och omtänksammaste och bästa och finaste och det bästa som hänt mig någonsin! Så det så!

Sen blir det tunisien!
Wohoo!!

2007-02-25 @ 12:44:08
Postat av: Lindy

Va kul! Hoppas ni får värsta myssemestern ;) Tycker A ska byta arbetsgivare så han kan trivas bättre. Å så ska ni flytta ihop, här händer det grejer..detta får vi snacka massor om över en fika :) ...eller detta får vi snacka om över en massa fika... mwahahaha!!!

2007-02-28 @ 15:19:59
Postat av: Egon Ramberg

http://say.expressivo.com/195ob46l

2007-11-03 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback