Livet är tråkigt just nu

När man läser om vad alla andra har för sig slås man av en insikt att man har det väldigt tråkigt.

När jag kommer hem från jobbet läser jag,kollar på datorn, ser eventuellt på nåt tv-program och går sen och lägger mig (orkar jag äter jag middag också), min ork och lust för de mesta har försvunnit.

Skulle egenligen behöva diska,dammsuga..städa i allmänhet. dessutom skulle fönstrena behöva tvättas ( A har inte tvättat fönstrena sen han flyttade in :S), uppepå de skulle jag behöva köra någon/några tvättmaskiner men nejdå!
Tänkte jag skulle ta tag i de när jag är ledig någon dag..men de dagarna är ju så sällsynta. skulle kunna städa lite på onsdag iofs när jag slutar tidigt *känner sig överdrivet optimistisk*, har dessutom en enorm lust att laga mat just idag men jag vet hur det kommer bli :P
Är ju inte hemma förrän vid sex, halv-sju någongång. Kanske skulle köra lite kyckling med ris och tzatziki..gott ju!

På torsdag kommer förhoppningsvis syrran hit på besök och stannar tills på söndag. Vi tänkte vi skulle gå på bio på fredag (ännu en sällsynt ledig dag borta).

Känner att jag jobbar massor och gör inte så mycket annat..och de driver mig till vansinne..önskar det skulle kunna hända något intressant snart!

Har fem lediga dagar på raken nästa vecka...då far jag iväg till sthlm och sedan till uppsala någondag så man kan få nått tillfälle att träffa bitchen och ge henne en födelsedagspresent. (ser ni hur de lediga dagarna bara försvinner).

Det roliga är att så fort sommarschemat tar slut så kommer jag ha massor med ledig tid *S* så egentligen skulle jag inte behöva stressa över allt som borde göras..men jag gör det ändå!

Kan ingen komma och underhålla mig ett tag??

Kommentarer
Postat av: Martin (ägare av Bro Anton)

Ah shit. Konstigt att vi har behovet av att vi vill att något "kul" jämt ska hända. Bara att känna att du nyttjade livet på ditt bästa sätt och kände dig nöjd med de du ändå uträttade. Livet ät till för att njutas i lugna takter ibland. Inga knäppisar behöver strula till de så de "händer" något! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback