Jobb och annat...

Vad gör jag nu förtiden??
Tja inte mycket tyvärr :S

Har spenderat mesta tiden sen förra inlägget på jobbet..dvs förra veckan :P
Sen suttit ensam i en stor lägenhet..*suck*

Men just nu sitter jag i sthlm, var tvungen att gå på möte i tisdags..de ville utreda om jag hade rätt till mera bidrag (de ville få det till att jag bodde hos A fast jag inte gör det..rent teoretiskt;) ..men shyyy säg inget ;)
Som tur var fick jag lite mera pengar men nästa ansökan kommer vara strulig..med lönespecifikation m.m. *suck* och sen ännu fler möten.

Var runt och kollade lite på vår/sommarkläder, försöker hitta något snyggt till tunisien..men det är fan inte lätt när allt ser ut som 60- till 70-tals gardiner!
Hittade snygga linnebyxor dock...som naturligtvis var för små *buhu*
Försöker även hitta någon snygg klänning men det är lögn i helvete tydligen..för man ska se ut som en gammal tapet hemma hos gammelmormor enligt det senaste modet *kräks*
Ska försöka se om jag hittar något i farsta imorgon men jag är inte överdrivet optimistisk om man säger så.

Jobbar igen nästa helg som sen blir det typ lugnt i två veckor innan jag ska jobba igen. Så får väl se vad man ska hitta på, blir ju påsk och sånt emellan :)
Ska även ta tag i min flyttkartonger nån helg då jag är ledig (har lite tröttnat på att flytta,men denna gången känns det helt ok)

Tja mer än så händer det inte i mitt liv...spenderar tiden framför datorn eller framför nån film mest.

A i miss u loads!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, till allas stora fasa är det nu dags att hitta bra sommarkläder...förutom detta dilemma så säger jag bara KOM SOMMAR KOM!

2007-03-21 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback