Utrensning

Japp det har vi hållit på med i ett par veckor nu..så skönt kan jag säga att bli av med en massa skräp som sambon hamstrat sen jesus gick i blöjor :P

Så han har grävt igenom sina kulturlager i lägenheten.

Så det gick iväg ett lass till återvinningscentralen idag..Yey!

Däremot hittade han ju en massa saker hemma hos sin mamma som han var tvungen att släpa med hem så snart kommer det vara lika fullt igen ;)

Något som däremot var en höjdare var att vi hittade en dataskärm som inte någon hade nån användning för (förutom vi då) som vi då kunde ta hem och koppla till in dator (lever hjälpligt). Dessutom tog vi en sväng förbi ONOFF och köpte en router så jag även har nät på min dator...så nu slipper vi slåss om datorn! Så jävla bra! :D

Var iväg till IKEA för en vecka sen och köpte ny tv-bänk..blev riktigt bra, hur nöjd som helst med det köpet :) Och efter ommöbleringen har vi hur mycket golvyta som helst ju!
Det blev dessutom en jätteskön datastol (som sambon lagt beslag på) samt lite annat småbös. In och ut från IKEA på 45 minuter..undrar om det är rekord??
På vägen hem gjorde vi en sväng förbi Lekhuset i Norrköping så sambon kunde köpa till en modell till sin fina samling..denna gången blev det en höjd grävmaskin från CAT (får väl fota samlingen någongång så det blir lite tydligare..eller så kan sambon lägga ut det på sin blogg *hint hint*).
Det var hursomhelst en mycket trevlig söndag.

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer..sitter mest och slöar och inväntar tisdagen just nu ;)
In the words of Joey Tribbiani "London Baby!"

Får väl sätta mig och skriva mer efter resan och dela med mig av mina intryck :)


Kommentarer
Postat av: Ann Ka

Bababababababababa

2007-11-03 @ 23:36:52
Postat av: M

så du har också en sambo som är sjöman, jag med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback