Present och Jul

Har fått en present av min underbara sambo som jag bara måste visa!



Ett förkläde som verkligen passar mig :-)

Marinblått förkläde med silvertext..specialdesignat från denna sidan:

http://www.spreadshirt.net/se/SE/T-Shirt/Spreadshirt-1342/

Är väldigt glad för nu slipper man söla ner tröjorna när man bakar (vilket jag har en benägenhet att göra).


Har förresten julbakat färdigt allt, julgodiset är klart. Blev två satser med lussekatter (inkl två mandelmassefyllda längder), tre olika sorters tryfflar: cognac,glögg och lime samt chokladkola.
Nu är det bara att invänta alla julklappar med posten och juldekorera lite till.

Ska på Helsingforskryssning över jul med sambons familj..ska bli skoj..sambon kommer dock jobba över jul och nyår.
Resten av julen kommer spenderas hos föräldrarna.


Hoppas ni får en trevlig jul och ett gott nytt år !                                        


 Picture of Christmas Decorations - Free Pictures - FreeFoto.com





Kommentarer
Postat av: florsocker

Värsta coola ju ;)



2008-12-17 @ 18:39:34
Postat av: florsocker

Yo bitch! En liten uppdatering kanske ? :D

2009-01-25 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback