Frågeformulär

Snodde/lånade denna av maria .
 Gillar ju egentligen inte att fylla i sådana här enkäter..vilket borde visa på hur tråkigt jag egentligen har det :-P

HAR DU?
Folköl i kylen:
nej
Något husdjur: tyvärr inte, skulle vilja ha en hund
Någon favoriträtt: Finns mycket som är gott men Wienerschnitzel är en favorit
Någon pojkvän: nej Jajamensan
Puder på dig: nej väldigt sällan
Några framtidsplaner: Jobb förhoppningsvis, ny lägenhet, husdjur, barn
Någon sjukdom: Nope är bara allmänt knäpp
Gymkort: nej vem fasiken har råd med det?
Några kärleksproblem: Ibland så
En homosexuell kompis: Japp
Duschat idag: Nej inte än men snart så
Någon kompis som snarkar: Jadå
Någon vän som spelar i ett band: Japp flera stycken
Några mvg:n: Beror på vilken skola man menar (högskolan har ju inte mvg), men däremot från gymnasiet har jag
Någon som förstår dig: ja och tur är väl det
Tuff kompis som kan försvara dig: Försvara mig mot vad?
Något beroende: Ja tyvärr
Nagellack: Nix typ aldrig
Någon vän som bor i ett annat land: jadå flera stycken

VEM?
Avskyr du:
finns en hel hög med folk
Hånar du: folk som gör bort dig och förnedras i tv helt frivilligt
Delar du mest minnen med: Min familj och mina vänner
Längtar du mest efter: Mina kompisar som bor kors och tvärs över världen
Stör du dig på: Oj den listan kan göras lång
Gosar du med: Just nu eller annars? Just nu ingen annars sambon
Lagar mat: Ja det finns ju ingen annan här som gör det, fast jag tycker det är kul också
Diskar: Jag eller sambon

VILKEN?
Tidning läser du:
Cosmo, SvD,SN
Buss åker du oftast: linje 715
Frisyr har du: samma som jag alltid haft typ
Dag fyller du år: 6:e okt
Årstid föredrar du: Sensommar eller senvåren
Stad är du uppväxt i: Stockholm om man räknar stad, sen har jag växt upp i två byar också men det kanske inte räknas?

VAD?
Gör du nu:
svarar på frågor och förbereder mig för att gå till affären
Gör dig till en bra människa: folket jag umgås med som kan peppa,trösta,skratta m.m. när man känner att det behövs.
Gör dig till en dålig människa: Folk som trycker ner en i skosulorna
Vill du arbeta med: helst osteolog men just nu tar jag vad som helst
Är roligast just nu: att sambon kommer hem imorgon
Har du på dig nu: kläder..typ mjukisbyxor och t-shirt
Har du för smink idag: ingen alls som vanligt
Har du för storlek i skor: 40
Läser du för bok: flera samtidigt som vanligt: Sinhue Egyptiern, Jane Austens samlade verk
Ska du göra nu: publicera detta på bloggen sen gå till affären


Kommentarer
Postat av: mia

Hejsan! Tack så mycket för kommentaren :) Jag har en digital systemkamera, en canon EOS 400D, supernöjd med den! Den kan jag varmt rekommendera.



Fin blogg du har.



/Mia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback